İzleyiciler

21 Temmuz 2016 Perşembe

Darbeye Direniş... Yeniden Diriliş!..


İyiki böyle sosyal sayfalarımız var da, içimizi dışımızı buralara dökebiliyoruz. Etraf karışık ama biz burada derlenip toparlanabiliyoruz. Nerede zulüm, nerede darlık, nerede sıkıntı varsa, hep birlikte oraya koşup tek yürek olabiliyoruz. .  Bazen bir cümle, eczanelerde bile bulunmayan hayat kurtarıcı bir iksir olup çıkıveriyor. Bazen bir kelime derinleşen yaramızı kurutabiliyor. Bazen bir harf işte bu sensin deyiveriyor. Bıktım artık bu latin harflerinden deyiveriyorum. Bana Kuran'dan bir sure ver ki  başına hurufu mukattaa olayım. Varsın manası Allah'a kalsın. Bir eliflam, bir yasin olayım!..  Bir vav olayım mesela ana karnında cenin gibi kıvrılan!.. Yeniden doğuş olayım mesela, yeniden diriliş!..

Profösör


Not: Bu "Vav" istifi ünlü grafik sanatçısı sevgili dostum ve kardeşim Sabahattin Kayış'ın nadir meşklerinden birisidir. Nefesine, yüreğine ve kalemine sağlık. 





4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bıktım artık bu latin harflerinden deyiveriyorum. Bana Kuran'dan bir sure ver ki başına hurufu mukattaa olayım. Varsın manası Allah'a kalsın. Bir eliflam, bir yasin olayım!.. Bir vav olayım mesela ana karnında cenin gibi kıvrılan!.. Yeniden doğuş olayım mesela, yeniden diriliş!.

Çok hoşuma gitti :)

Kalem Kuklası dedi ki...

Her zaman haksızlığın karşısında Elif gibi dimdik, Hakk'ın karşısında Vav gibi iki büklüm olmak nasip olsun cümlemize.

Profösör dedi ki...

Siyah Adam@ Teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...

Kalem Kuklası@ Amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...