İzleyiciler

10 Nisan 2020 Cuma

Sigarayı Bırakın!..

Bir blogdaşımızın başımıza gelen musibet olan Corona günlerinde, sigarayı nasıl bıraktığığının hikayesini okudum ve etkilendim. Herkese tavsiye ederim. Kendim sigara kullanmasam da sigara kullananlar için üzüldüğümü söyleyebilirim. Küçük bir alırtı ile blogdaşımızın linkini de buraya bırakıyorum.

"Bu noktada benim çok işime yarayan bir yöntemden bahsetmek istiyorum. Yani; Allen Carr Yönteminden. Türkiye'deki uygulayıcılığını Emre Üstünuçar'ın yaptığı bu yöntemle, 6 saatlik bir seminer sonrası sigarayı tamamen hayatınızdan çıkarmış oluyorsunuz. Fakat seminere katılamayanlar için de bir jesti var Emre Üstünuçar'ın.  'Bırakmak İstiyorum' adlı, belgesel niteliğinde bir filmi var kendisinin. Benim sigarayı bırakmamda en büyük destek, bu film oldu işte. Vee şiddetle izlemenizi öneriyorum."
 https://aynahikayesi.blogspot.com/2020/04/corona-gunlerinde-sigaray-braktm-bu.html


Profösör

27 yorum:

*mehtap dedi ki...

Hiç kullanmadım, eşimde 20 yıl önce bıraktı.Sadece iradesiyle.İsteyince yapılmayacak şey yoktur.

YILDIZ dedi ki...

Çok faydalı bir paylaşımda bulunmuşsunuz. Emeğinize sağlık. Bugünkü ziyaretiniz için de teşekkür ederim 😊🤚

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Hiç içmedim. İçenlere de ne yazık ki iyi gözle bakamadım. Eşim dahil. Neyse ki eşim 3 sene önce bıraktı. Biz anne-oğul çok mutlu olduk tabii. Şimdi asla aramıyor. O kadar yoğun içen biri bıraktıysa herkes bırakabilir diye düşünüyorum şimdi. Kafada bitirmek önemli. Bu günlerin artısı sigarayı bırakanlar olsun. Herkese sağlıklı günler dilerim.

Adsız dedi ki...

Selamlar blogunuzu takipteyim sizde benim blogumu takip edip son yazıma yorum ayzarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

Nesha dedi ki...

Şu an o kadar kıymetli ki çünkü tam zamanı. Hazır sokağa çıkma yasağı var 2 gün sigara içilmesin, her şey kafada biter, hastalıklara davetiye çıkaran şu illeti herkes bıraksın.

Profösör dedi ki...

Nesha@ Malesef sigara ad öldürüyor. Gıdım gıdım canımızı alıyor.

Profösör dedi ki...

*mehtAp@ Aynen katılıyorum size.

Profösör dedi ki...

YILDIZ @ Sigaar toplumumuzda hayati bir problem. Umarım bu illetten de toplum olarak insanımız kurtulur. Duamız baki olsun.

Profösör dedi ki...

Klio'nun Şarkısı @ Evet herşey kafada bitiyor. Kalp de onu tasdik ederse gönüllü bu illetten kurtuluş yolu gözüküyor.

Profösör dedi ki...

Can Uzunyol @ Teşekkür ederim.

SinanGCL dedi ki...

Bende bırakalı baya oluyor. Hemen o arkadaşa da ziyarete gidiyorum. Ayrıca bloğuma hep beklerim.

Profösör dedi ki...

BLoG BeYi@Teşekkür ederiz.

Burcu Odacı dedi ki...

Keşke sigara diye bir şey hiç olmasa :(

Konumuz Kitap dedi ki...

Gerçekten de çok önemli bir yazı. :)

Profösör dedi ki...

Burcu Odacı@Eskiler şu mereti bırak derdi. :(((((

Profösör dedi ki...

İrem Can@ Bütün mesele kesin karar vermek. Bırakıyorum bu mereti demek.

Kalem dedi ki...

Bende bırakmaya çalışmaktaym bu sürecin herhalde benim açımdan en faydalı tarafı sigarayı bırakmam olacak galiba

Fulya34 dedi ki...

Kaç sefer denememe rağmen bırakamadım geri başladım şuan koah hastasıyım halende içiyorum.

Profösör dedi ki...

KalemÜ İnşaallah neden olmasın.

Profösör dedi ki...

Tarık@İnşallah bırakırsınız.

Zaman Tuşu dedi ki...

Hiç kullanmadım. Kokusu da oldukça rahatsız edici. İnsanlar sahiden ne buluyor bu sigarada anlamıyorum.

Profösör dedi ki...

Zaman Tuşu@ Sigara benim en iyi dostum ve sırdaşım diyen var...

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben de hiç kullanmadım sigara. İçenlere ben de çok üzülüyorum. Umarım bu olaylardan ders alırlar da bırakırlar içenler...

Profösör dedi ki...

ReHiTu@ Sigara bütün hastalıklara davetiye çıkartan bir maraza. Tiryakiler dilerim bırakırlar tez zamanda.

Profösör dedi ki...

müfred@ Teşekkür ederim

Halil Gönül dedi ki...

ben de bıraktım, sekizinci ayın içindeyim. rahatım eskisine göre. şu sayfayı ziyaret edeyim merak ettim nasıl bıraktığını. :)

Profösör dedi ki...

Halil Gönül @Hayırlı olsun. Allah sağlığını korusun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...