İzleyiciler

25 Şubat 2020 Salı

Kitap ve Huzur


Perşembe günleri YeniBirlik gazetesi Buluşma Noktası sayfasındaki yazılarıyla ünlü yazarımız Sayın Ümit Gülbüz Ceylan'ın her hafta anonslarını hazırlamaktayım. Önce sürekli kullanacağımız bir tipografi hazırladım. Sadece spot cümlesi değişiyor. Ara sıra da arka fon rengini de değiştirebiliyoruz. Yazılarında genellikle inanç, kültür sanat ve adabı muaşeret üzerinde yoğunlaşmaktadır. Üç yıldır da sayfası devam etmektedir. Bilgelik her gönüle girmektir der. Blog yazan dostlarımızdan da gerçekten bilgeliği şiar edinmiş olanlarımız vardır. Allah sayılarını artırsın. Hakteala hepimizin muini olsun vesselam.

Profösör

4 yorum:

Momentos dedi ki...

Profösör, fotoğraftaki adrese girmeye calistim, böyle bir blog yok diyor sistem. Acaba ben mi yanlıs yazdım diye 2 kez kontrol ettim. :(
Hayırlısı olsun diyeyim, emeklerinize sağlık.

Profösör dedi ki...

Momentos@ Hassasiyetiniz için teşekkür ederim. Ümit Gülbüz Ceylan her hafta perşembe günleri YeniBirlik gazetesindeki tam sayfa olarak yayınlanan Buluşma noktasında yazmaktadır. YeniBirlik gazetesinin pdf sayfalarından da görebilirsiniz bütün sayfa paylaşımlarını. Ayrıca yine o günkü YeniBirlik yazarlar kısmında da anayazısını okuyabilirsiniz. Sanırım bloğunda bir sıkıntı olabilir. En kısa zamanda bloğu da işlerlik kazanacaktır vesselam.

Sosyolog Ana dedi ki...

ne güzel demiş..

Profösör dedi ki...

Sosyolog Ana @ Teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...