İzleyiciler

27 Şubat 2020 Perşembe

Hayırlı Kandiller


Bir kandil tebriği tasarımı.  Vektörel ayyıldız ve yıldızların hakim olduğu bir zemin üzerine daha önce çizdiğim bir anadolu insanının düşünceli hali desenini transparan olarak giydirdim. 


İkinci bir kandil tebriği tasarımımda yine vektörel çalışmaya bir müşterimin kurumsal kimliğini oluştururken ağaç figürünü burada black white uyguladım.  Simetrik bir görüntü vermeye çalıştım umarım beğenirsiniz. Bu arada ben de bütün blogdaşlarımın kandilini kutlarım. Nice bubarek gün ve gecelere ve nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu günlere...

Profösör

11 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

emeğinize sağlık Hocam çok güzel olmuş 👏sizede hayırlı kandiller olsun inşallah sevgiler....

Profösör dedi ki...

sessizkaldım@ Teşekkür ederim.

Zeugma dedi ki...

Kandil tebrikleriniz çok güzel. Elinize sağlık. Sizin de kandiliniz kutlu olsun

Profösör dedi ki...

Zeugma @ Teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...

müfred@ Allah razı olsun.

maviye iz süren dedi ki...

emeklerinize sağlık, çalışmalarınız çok iyi :)

Profösör dedi ki...

maviye iz süren@ Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

İlk resim ilgi çekici arka plandaki dağdan inen araba çizimi güzel kılmış

emlakhaber dedi ki...

Hayırlı Kandilller :9

Profösör dedi ki...

1 çay@ Teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...

emlakhaber @ Eyvallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...