İzleyiciler

31 Mart 2012 Cumartesi

Söylersen hayır söyle.. Yoksa sus pus ol..


Öhhö!. Öhhö!.. Beyler, ağalar kesik kesik öksürür. Kimsesiz gariban, bundan yüksünür. Kibirli olmak iticidir. Beylik ağalık geçicidir.

Ey nefis!.. Yıkıl karşımdan, insan gibi yaşayayım. Süfli hayat bana göre değil, Onurlu madalya taşıyayım.

Bismillah dedim fırladım. Bir dostluk rüzgarında fırıldadım. Ben bir pervaneyim. Ne bir deli, ne de bir divaneyim.

Artık ölsem de gam yemem. Geride bırakacaklarım var. Cari hesaptır bu. Hayır hasenatım var.

Bir diyabet hastasıyım, çikolata yiyemem. Bir pasta ustasıyım, tadayım diyemem. Cebimde şeker taşırım, çocuklar sevinsin diye.

Toku doyurmakla mide doldurursun. Açı doyurmakla ruhu olgunlaştırırsın. Açlık midede belki çekilir ama, yürekleri sevgisiz bırakamazsın.

Sevgiyi ifade etmenin binbir yolu var. Bir bakış; kini, nefreti, öfkeyi de kovar.

Sağlam bir adım; iki adım ileri, sonra geri bir adım. Bu yürüyüş Osmanlı yürüyüşüdür. Bu yürüyüş mehter yürüyüşüdür.

Biz inanalım, inancımızı yaşayalım. Azmedip, çalışalım. Hak ve adalet yerini bulur.

Eğitim tartışılıyor. Kimlikle kişilikler karıştırılıyor. İnsani haklar verilmeli. Çocuklar yanlış yönlere yönlendirilmemeli.

Öfkeli bir yıldızın altındayıp. Parlasa da hoş, parlamasa da. Gülen bir yıldız olmak isterim. Kaysam da hoş, kaymasam da.

Saklanmıştır yüreğimizde bizi yakan nice kor ateşler. Sanki bir idam mangası bizi duygularımızla infaz eder.

Güvenirim, güvenilirim. En büyük itibar budur derim. Karşımdakine değer verir, Karşımdakinden de değer görmek isterim.

İnanırım, İnandığımı yüceltir, ona sadakatle bağlanırım. Severim, sevilirsem, binkez uğrunda ölür, bin kez dirilirim.

Kadınlar hanımefendidir. Erkekler beyefendi olmalı. Kadınlar annedir. Erkekler iskele babası olmamalı.

İnsan akleder,düşünürse bulur. Hakkı tutar, haklıyı korur. Bir kişiyi anlamak istiyorsan eğer, kendini onun yerine koy, Bu hepsinden de değer

Haddimi hesabımı, hakkımı hukukumu bilirim. Bana bir adım gelene, ben ona on adım giderim.

Hayır hasenat yapmak isterim. Somurtmuş yüzleri güldürmek isterim. Selam veririm ki Allah'ın selamıdır. Konuşmak istersem Allah'ın kelamıdır.

Rol yapıp iki yüzlü oynayamam. Zengin sofrasında yahni olup tencerede kaynayamam.

Haksız yere suçlanan rütbesiz er gibidir. Fikir beyan eden boşuna der gibidir. Anlayana sivrisinek saz. Anlamayana davul zurna cazzzzz!.

Karlar eriyerek bahar başlar. Laleler sümbüller papatyalar açar. Börtü böcük saçılır. Arılar kelebekler uçuşur.

İki kaşımın arasına bakma. Göz bebeklerime bak. Ne kadar büyüdüğünü gözlerimde göreceksin.

Felaket tellalcılığını sevmiyorum. Artık negatif bir şey, duymak istemiyorum. Söylersen hayır söyle, yoksa sus. Haddini bildirirler yoksa olursun sus pus.

3 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

bu sefer tüm ayın twitleri yok mu:)

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

aaa önce sadece fotoğ. göründü yazıları şimdi gördüm:)

Pabuc dedi ki...

Her zamanki gibi cümleleriniz nasihat alınacak cinsten...Var olunuz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...