İzleyiciler

28 Temmuz 2015 Salı

"Wolf Totem" Tanrıya Adanmışlıktır





Ne iyi bir kitap okuyucusu, Ne iyi bir sinema seyircisiyim. Oysa yazarım ve çizerim diyen herkes iyi bir kitap okuyucusu ve iyi bir sinema seyircisi  olmalı. Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki; kendimize ayıracak vaktimiz yok, sağlığımızı bile ihmal eder olduk. Kitap okumak da, sinema seyretmek de bir anlamda kendimize vakit ayırmak anlamına geliyor. Hayattan ders çıkarmak, hayal dünyasına dalmak, kitaplara ve filmlere yeterince hayatımızda yer vermek gerekiyor.

Uzun lafın kısası dün akşam internet kanalıyla izlediğimiz Fransız ve Çin yapımı "Wolf Totem" filmi gerçekten bize bir sinema keyfini yaşattı diyebilirim. Sinema filmi demek evrensel bütün değerleri içinde barındıran eserlerin, büyülü bir atmosfer içinde beyaz perdeye yansıtılması ve seyircilerin de iştirak etmesiyle alınan manevi bir keyiftir. 

"Wolf Totem"  filmi Moğolistan siteplerinde çekilmiş, özünde hayatın sırrı ve gayesini taşıyan ibret alınacak felsefi bir yapıttır. "Wolf Totem"  filmi doğa, özgürlük, sosyal ilkeler, doğa dengesi ve yaşam mücadelesidir. Daha da özelleştirirsek uçsuz bucaksız siteplerde kurtların öyküsüdür. "Kurt Totem" in Tanrıya adanmışlığıdır.

Profösör

Not: Hayal Kahvem'e  (http://hayalkahvem.blogspot.com.tr/ ) tavsiyelerinden dolayı  teşekkür ediyorum. Ben de diğer blogger arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. Seyretlmekten keyif alacaksınız. Bu adresten filmi seyredebilirsiniz. http://filmakinesi.net/kurt-totemi-wolf-totem-izle.html

7 yorum:

öykü dedi ki...

merhaba profösör

fılm tavsıyenız ıcın cok teşekkurler lısteme alıyorum

gökçe dedi ki...

uzun zamandır değişik bir film izlememiştim. tavsiye için teşekkürler :)

Profösör dedi ki...

öykü@ Ben de bu sıralar film izliyorum. Dinlendiriyor beni.

Profösör dedi ki...

gökçe@ Ben teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hayal Kahvem dedi ki...

Profösör, sahiden çok güzel bir film Wolf Totem. İnsanlar ve hayvanlar nasıl uyumlu yaşıyorlar. Ne zamanki siyasi sistem arsızca burnunu sokuyor, işte o andan itibaren hayatın dengesi alt üst oluyor. Film için güzel demek yetmez, ibretlik demek sanırım daha uygun olacaktır değil mi?

Profösör dedi ki...

Hayal Kahvem@ Aynı noktada birleşiyoruz. Doğayla oynamaya gelmez. Doğayla barışımqk yaşamak gerek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...