İzleyiciler

31 Mayıs 2012 Perşembe

Söz Dinleniyorsa Sözdür


Şükür ki, varsın. Şükür ki; birsin. İçimde bir tarifsiz sevgi var. Bize nimet veren letafetinle sensin.

Bir can, can içinde. Onu Yaratan onun içinde. Bu girift bilmeceden.. Çıkabiliyorsan çık içinden.

Bir rüya gördüm yıldızlarlaydık. Ayla yıldızlarla birlikte sarmaş dolaştık. Bir meltem yüzümüzü yaladı gitti. Vuslat başladı, hüzün bitti.

Nicelik değil nitelik önemli. Bir tane beş kuruş, bin tane elli kuruştan değerli.

Yalnızlık kendinden uzaklaşmaktır. Kaynaşmak kendinle buluşmaktır. Yüreğini dostluklara aç.. İkiyüzlü riyakarlardan kaç.

Bir dalda iki çiçek. Bunun adı hanımeli. Biri sarı biri ak, Bakarsan yüreğinle bak.. Akarsan yüreğinden ak.

Gerçek bir değer, tanındıkça yücelir yücelir büyür. Yapmacık bir değer, aşağılanır, aşağılanır küçülür.

Aklımda değil gönlümde yaşatırım. Sevgiyi, şefkati, merhameti gönlümden başlatırım.

Aklımdan bir sayı tuttum. Denizde yaşadığımı balık gibi unuttum. Bir değere sahipsen eğer, değersizleri unutturur.

Bir fikir, her şeyi değiştirir. Taksim'e gidecek iken, Kartal'a gidersin. Kırmızıyı, maviyi beğenirken morarıp gidersin.

Bir değer var beni yüceltmek isteyen. İşte onun için uğruna canımı veriyorum.

Profösör

12 yorum:

Unknown dedi ki...

uzun zamandır okuduğum en güzel yazıydı yüreğinize sağlık.......
bir can içinde can onun içinde onu yaratan........yaratanın nurundan yaratılanız hamd olsun..

Yok dedi ki...

Çok güzel sözler,size yakışan paylaşımlar varolun:))

MadamB Fashion dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.
Beklerim bloguma bende.

madambfashion.blogspot.com

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Geç de olsa takibe aldım.
Bu arada, Heyhat gazetesinde sizede bir yer verdim. Umarım hoşunuza gider.

sessizgemi dedi ki...

Güzel sözler.. Kaleminize sağlık...

Pabuç dedi ki...

Hepsi de çok güzel ..
Ben içlerinden yine de bunu seçtim ''Yalnızlık kendinden uzaklaşmaktır. Kaynaşmak kendinle buluşmaktır. Yüreğini dostluklara aç.. İkiyüzlü riyakarlardan kaç.''

Saygılar...

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş :)
banada beklerim =)

Profösör dedi ki...

Uyuşuk Hayalperest@ Teşekkür ederim. Memnun oldum. Sizin de sayfanız doğal ve semimi. Faydalanıyorum.

Profösör dedi ki...

sessizgemi @ Teşekkür ederim

Profösör dedi ki...

Pabuç@ Teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...

Rainbow Gatherer@ Teşekkür ederim. Memnuniyetle gelirim.

Profösör dedi ki...

Bahar Dallarim@ Hamdolsun bilinçliyiz.

iρεκβöcεĝι~@ Teşekkür ederim.

MadamB Fashion@ Teşekkür ederim. Memnuniyetle geleceğim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...