İzleyiciler

8 Nisan 2011 Cuma

Çocukluğunuzda Siz de Saklambaç Oynar mıydınız?

 
Gözlerimi kapadım. Sağım solum sobe dedim. Saklanmayan ebe demeye kalmadan gözlerimi açtığımda ortalık in cin top oynuyordu. Ama ben gittim ilk önce O'nu elimle koymuş gibi saklandığı yerde buldum ve O'nu sobeledim. Çünkü saklambaç oynarken benim de saklandığım yer, O'nun da saklandığı yerdi orası.. Ebeliği değişimli olarak biz ikimiz O'nunla birlikte yapıyorduk. İkimiz de değişimli olarak birbirimizi sobeliyor ve birbirimiz tarafından sobeleniyorduk. Oyun böylece sonsuza kadar devam ediyordu. Diğer çocuklar ise birer figüran gibiydiler... Hala saklambaç oyunu hayatımızda devam ediyor biliyor musun? İlk günkü gibi.. Bitmeyen hikaye gibi.. Sonsuza dek...

Profösör



17 yorum:

Mystery dedi ki...

'sonsuza dek' beni hep gülümsetir nedense. gülümsedim bak yine :) mümkünse mutlu bi hikaye olsun :))

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Bu yazıyı hatırlıyorum:)

Çok güzel..
Çizimde öyle :)

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Ne güzel bir saklambaçmış bu...Böyle bir güzellik yakalanmışsa sonsuza dek sürsün zaten..

GüLüm'Se dedi ki...

Bizede size sonsuz mutluluklar dilemek kalir efendim :)

Ful yaprakları dedi ki...

paylaşım harika, teşekkürler:))

Emine dedi ki...

biz de oynadık saklambaç profösör en çoşkulusundan,çokça..
galiba sizin ki daha bir keyifli olmuş sanki..
daim olsun inşallah..

Cici Dükkan dedi ki...

ne güzel, yorum yapan herkes mutlu birşeyler bulmuş bu yazıda, ama nedense bana bir hüzün hikayesi çağrıştırdı, içimdeki çocuğun mutsuz bir saklambaç anısı var galiba. Ya da 'O' diye bahsedilen kişi benim yazılarımda hep, hüznün simgesidir, ondan mı acaba?

Adsız dedi ki...

Saklandım:)

Asahhara dedi ki...

Rabbim sonsuza dek mutluluklar versin. Ve hiç sevdiklerinizi sizden ayırmasın..

Unknown dedi ki...

çok güzel bir oyundur, ve siz çok başka açıdan el almışsınız çok güzel düşüncelerle ne güzel...

Takıntılı ergen dedi ki...

Ne kadar güzel! Hepimizin hayatında O'nun gibi biri olması dileğiyle...

NANİ dedi ki...

Dünyanın en güzel oyunu,
hep AŞK ile sürsün diliyorum.
Sevgiler..

Balık dedi ki...

Sonsuz'un tanımını da kendi içimizde yapabiliyorsak mutlu son demektir. Ne güzel.




www.edatanses.com

belh dedi ki...

bulma devam ediyorsa oyun da devam ediyordur :)

Profösör dedi ki...

Mystery @ Mutlu bir hikaye, bitmeyen hikayedir.

amak-ı hayal @ teşekkür ederim.

Kelimeler Dunyasi @Amin. Sürsün inşallah..

Kelimeler Dunyasi @ Teşekkür ederim. cümlemiz için sonsuz mutluluklar.

Ful yaprakları @ Ziyaretinden ayrıca memnunluk duydum..

EminE @ İnşallah. Teşekkür ederim.

ay-ser @ Olabilir ama, biz yine geleceğe bakalım. Bazen hüzün sonu huzur getirebiliyor. Hüznün de kıymetli olduğunu bilmeliyiz.

Sıradan bir balık @ Saklandıysanız oyun başlamış demektir.

αѕαннαяα @ cümlemiz için geçerli olsun dualarınız.

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP @ Yine bekleriz efendim. Memnun kalırız.

nani @ İyi dileklerini hiç unutmayacağım. Teşekkürler..

Medanşeri @ Teşekkür ederim. Senin biloğa hergün uğruyorum. Yeni bir postun var mı diye..

Finduk @ Evet çok güzel. Biloğuma hoşgeldiniz..

Finduk @ Oyunu birlikte devam ediyoruz. Hala devam etmektedir.

Story dedi ki...

bu hikayeyi sevdim:)

gül dedi ki...

ne diye bilirimki. burda her şey harıka.hepimizin hepinizin mutlulugu daim olsun inşallah.ALLAH'a emanet olun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...