İzleyiciler

20 Kasım 2017 Pazartesi

Halden Bütünüyle Anlayacaksın


Karısına hiç "Seni seviyorum" dememiş sigara tiryakisi bir  koca, karısı astım hastastalığına yakalandığında  hemen sigarayı bırakıyor. Aslında karısını seven bu koca, bu davranışıyla  aynı zamanda "Seni seviyorum karıcığım" demek istiyor. 

Kadın bu ya mantık farklı işliyor; bu sefer kocasının çorap kokuları ağır basıyor. "Sigara içiyordun ve en azından sigara kokusuyla çorap kokularını bastırıyordun" diyor kocasına. Size ilginç gelebilir. Ne demek istiyor bu kadın diye düşünmeyin!

"Ne malum! Sigarayı beni sevdiği için değil de, onun sigarayı bırakışı astıma yakalanma korkusundandır belki de" diyor kadın kendi kendine,. Madem ki karını seviyorsun hem sigarayı bırakacaksın, hem de ayaklarını yıkayacaksın. Dahası var; dişlerini de fırçalayacaksın. Madem ki seviyorsun; halden bütünüyle anlayacaksın.

Profösör

8 yorum:

Nil dedi ki...

Değişken sevgi gösterileri. Kimisi olduğu gibi kabul eder, kimisi özen ister, kimisi bencillik bulur, kimisi özveri.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

evet halden anlamak zor kadınları anlamak zor ama anlamak lazım

Arif ÖZTÜRK dedi ki...

Beş Sevgi Dili adlı bir kitap var. İnsanların sevgilerini toplamda beş farklı şekilde gösterdiğini iddia ediyor. Kimisi seni seviyorum demeyi tercih ederken, kimisi bir hediye ile sevgisini gösteriyor gibi...

Feraşe dedi ki...

"kafası kendinden bile güzel bu gece, içmiş içmiş salınır, ruhunu yakan bir şeyler var içinde, öyle bakmayın kırılır." sen hep yaz ben hep okuyayım prof. sf ma beklerim. dediğin gibi ihmal etmiyorum artık. @Profösör

Profösör dedi ki...

Nil @ Evren sevgi üzerine yaratılmış. Bizden beklenen de evrendeki bütün varlıkları var oldukları için sevmek.

Profösör dedi ki...

biricit conus@ Anlamak aynı zamanda anlaşılmak demektir.

Profösör dedi ki...

Arif Öztürk@ Bütün varlığımızla sevmek ve sevilmeliyiz.

Profösör dedi ki...

Feraşe@ Feraşe gerçek bir dosttur. Onu yazdıklarıyla tanıyoruz. Elbette yanılmıyoruz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...