İzleyiciler

12 Temmuz 2016 Salı

YouNow Duyurusu


Uzun zamandır blog yazarlığı yapıyorum. Bu arada bütün sosyal medya hesaplarının içinde bloggerliği çok seviyorum. Günlük tutmak gibi bir şey. Ayrıca kurumsal firmalar artık blog sayfalarını bir kültür altyapısı olarak da veb sayfalarının ana barınada yer veriyorlar. Burada blog sayesinde sarsılmaz dostluklar edindim. İşbirliklerim oldu. İtibar da kazandık; para da kazandık. Mesleğim, medya iletişim olduğu için de medya iletişim sanatlarıyla yakından ilgiliyim. Gazetecilik, radyoculuk ve televizyonculuk gibi... 

Son bir haftadır YouNow.com hesabı açtım kendime. Bu hesaba @mefkuremiz16 olarak kayıtlıyım.  Fakat canlı yayın yapmak için henüz bir deneyimim olmadı. Şimdilik izleyici ve katılımcıyım. Esas olan sohbet ve tanışmak. Sohbetin bereketine inanlardanım.

Yine blogger arkadaşlarımızdan Tuğba Doğan da. YouNow.com hesabı açtığını ve orada canlı yayın yaptığını http://withoska.blogspot.com.tr/2016/07/blog-kesif-duyuru-yeni-format.html blog hesabı duyurusundan öğrenmiş olduk. Kendisi @voodoobluee ismiyle YouNow.com'da canlı yayın yapmaktadır. Bir nevi bloggerler birbirlerini canlı yayında da görünqtülü ve proaktif olarak tanımış olacaklar. 

Hayırlı uğurlu olsun; Tuğba Doğan'ın @voodoobluee canlı yayına bekleriz. 

Profösör

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok çok teşekkür ediyorum kendi blog sayfanızda yer verdiğiniz için. Evet arkadaşlar @voodoobluee olarak aratırsanız ulaşabilirsiniz.. Bu postu sosyal medya ya da kendi blog adreslerinizde paylaşırsanız bu proje amacına ulaşacaktır.

ACEMIDEMIRCI dedi ki...

Hiç duymamıştım böyle bir hesap türü olduğunu. Zaten sosyal medyanın içinde de sayılmam. Instegramdan şuna buna hesabım yok bile. Cep telefonum internetsiz. Çok da zaman alıcı şimdiki haliyle bile.

Blog konusunda haklısınız. Günlük sayılabilir. Dostluklar en büyük getirisi.
Yeni hesabınız hayırlı olsun.

uzmanamator dedi ki...

takibe başladım sizi :)

uzmanamator dedi ki...

haticeyyalavac olarak takibe aldım sizi :)

Profösör dedi ki...

Tuğba Doğan@ blogger dayanışması. :)

Profösör dedi ki...

sas olan blog hesabıhnı yürütebilmektir.

Profösör dedi ki...

uzmanamator @ Teşekkür ederim.

maviye iz süren dedi ki...

yeni duydum ben de, teşekkürler :)

Profösör dedi ki...

maviye iz süren:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...